(( بیانیه راهبرد مشارکت های عمومی)) مطابق با بند2 ماده 9 تصویب نامه شورای عالی اداری با عنوان حقوق شهروندی در نظام اداری به شماره 1127128 مورخ 28/12/1395، شهروندان حق دارند تا سیاست ها، فرآیندها، تصمیمات و اقدامات را نقد نموده و نظر انتقادی خود را در چارچوب مقررات ابراز نمایند. هر سازمانی برای تحقق به اهداف، اجرای ماموریت ها و ارائه خدمت به مردم نیازمند توجه به تمامی مخاطبان خود می باشد. بدیهی است بدون توجه مردم و بدون دریافت بازخوردهای حاصل، تعاملات دو سویه و انتخاب راهبردهای ارائه خدمت، سخت و ناممکن می گردد. ارائه خدمت به نحو شایسته زمانی امکان پذیر است که مخاطب، میزان رضایتمندی خود را از دریافت خدمات اعلام، تعامل و مشارکت خود را کامل نماید. سازمانی در ارائه خدمت موفق تر است که بتواند نظرات و پیشنهادات و انتقادات مخاطبین خود را دریافت و بر اساس آن راهبردهای مناسب جلب رضایت را در چهارچوب قانون اتخاذ نماید. استانداری قم در راستای انجام ماموریت سازمانی خود در تلاش است با برنامه محوری، نگاه سیستمی و توان کارشناسی خدمات خود را در چارچوب وظایف قانونی به مخاطبین ارائه نماید. در همین خصوص و به منظور جلب مشارکت های مردمی، استانداری قم لازم می داند نظرات پیشنهادات و انتقادات آحاد مردم به ویژه نخبگان، متخصصین ٌ صاحب نظرات ، مدیران و کارشناسان را گردآوری و راهبردهای منتج به افزایش کیفیت خدمات را تدوین نماید. محمد رضا گروسی معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار قم
|