مدیر کل مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری قم:
حجم قابل توجهی از تماس های روزانه با سامانه ۱۱۱ سامد مربوط به پیگیری نامه های سفر رییس جمهور به قم است/ارسال پیام صوتی به لیست انتظار سامانه ۱۱۱ سامد

مدیر کل مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری قم از ارسال پیام صوتی به لیست انتظار سامانه ۱۱۱ سامد خبرداد.
به گزارش روابط عمومی استانداری قم، ابوالفضل بهرامیان در گفتگویی، در خصوص حل مشکل ترافیک در سامانه ۱۱۱ سامد با اشاره به اینکه در این سامانه حداکثر ۲۰ نفر پشت خط می مانند، اظهار کرد: برای حل این مشکل در صدد هستیم در پاسخ به نامه ها و به ویژه ۲۵هزار نفری که در خصوص کمک بلاعوض در اولویت قرار نگرفتند پیام صوتی ارسال کنیم.
وی با بیان اینکه با ارسال این پیام های صوتی مخاطبین نیازی به تماس با سامانه ۱۱۱ ندارند، عنوان کرد: همچنین در راستای حل این مشکل طی هفته جاری تعداد کارشناسان خود را نیز افزایش دادیم.
مدیر کل مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری قم ادامه داد: پیگیری ها نیز از طریق نهاد ریاست جمهوری مبنی بر این که فرد با کد ملی یاکد رهگیری از طریق سایت ۱۱۱ پاسخ را مشاهده کند، ادامه دارد
وی با اشاره به اینکه افزایش حجم تماس ها به دلیل پیگیری نامه های سفرها هست، بیان کرد: زمانی که بیش از ۲۰ نفر تماس میگیرند می گوید که منتظر بمانید این انتظار به دلیل این است که پنج کاربر پاسخگوی ۲۰ نفر هستند.
بهرامیان با اشاره به اینکه تماس با ۱۱۱ رایگان است، خاطرنشان کرد: اما مشکلاتی در این سامانه وجود دارد که با ارسال پیام های صوتی تا هفته های آتی، بخشی از این مشکلات برطرف خواهد شد.
انتهای پیام/
شناسه خبر: 25437 تعداد بازدید: 1099